Blå varalser, Salta Ahlgrens bilar och Tebullar

I måndags var jag och Erik och kollade Avatar 3D. Vilken film! Den är så fint gjord! Jag satt och gapade av förundran över hur fantastiskt vacker filmens natur var. Helt magiskt, speciellt när vi nu kan se den i 3D!

Men innan vi gick in i biosalongen hittade jag årets coolaste godis! Ahlgrens SALTA bilar!

Toppoäng av Chassi!


På väg hem från gymmet idag insåg jag att vi inte hade något bröd hemma och inga pengar på mig. Vilket är då enklast?
1. Att gå hem, hämta pengar och gå tillbaka ca 50m till Ica och handla.
2. Att baka tekakor själv

Självklart valde jag det senare alternativet. Sen vi flyttade hit har jag faktiskt sagt att jag vill baka kakor, bullar och laga rolig mat. På Hagagatan undvek både jag och Erik köket så långt det gick.
Här är i alla fall resultatet av mina tekakor.


Dock kan de inte kallas teKAKOR då de inte liknar kakor. Utan här bakas det TEBULLAR :D

Erik betygsätter: Högsta betyg! Med motiveringen: De smakade fantastiskt gott! <3

Kommentarer
Postat av: Kullmar!

Förlåt :O Ska genast bättra mig!!

Chassi goes hemmafru? ;O

2010-01-20 @ 23:06:42
URL: http://kullmarsplace.blogg.se/
Postat av: naddiz

åh, de ser helt otroligt jättegoda ut!!! bilarna ser också intressanta ut, undrar om de har tagit sig ner ända till linkan? :)

2010-01-21 @ 18:14:15
Postat av: Chassi

Hahahaha, Kul att jag kan stava till VARELSER! Hahaha... What to do, what to do...



Hemmafu is the shit! Askul att baka och fixa när man har tid!

Hoppas att bilarna tar sig dit för de var riktigt goda!

2010-01-22 @ 14:56:52
URL: http://chassi.blogg.se/index.html
Postat av: n

har fortfarande inte hittat några salta bilar!! :(

2010-02-02 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0