Ett litet ryck

Ja nu var det toklängesen jag skrev nåt här sist.
Vet inte varför det inte blivit av, har bara inte havt motivation eller något vettigt att berätta.
Men det har jag inte nu heller :P

Under min och Tessans resa till KI:s bibliotek i Solna sprang vi förbi jättedjup snö. På vägen tillbaka var vi tvugna att se hur djup den egentligen var.



Den var DJUP!


Och kall! Fick snö innanför både jacka och tröja.. Och strumpor&skor...

Men kul var det! Jag är så nöjd att jag gjorde det! Trots att det tog en timme att få tillbaka känseln i fingrarna igen.

Just ja, skidåkningen går som vallat (en liten ordvits. Istället för at säga: Som smort, väljer jag skidtermer, JÄTTEKUL)
Rundan är inte 2km som jag tidigare trott utan 2,5! Vi kör minst 5km men som mest har vi kört 12,5km.. Det var en bra kväll :)
Idag skiner solen så nu ska jag sestköra mina nya solbrillor (som E och storebror tvingade mig att köpa)!

Det är HÅRDA brillor jag har!!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Brunhilde

Du är hård Chassi!! :D

2010-02-27 @ 10:16:35
Postat av: Kullmar

Ja, en riktigt tuffing ;) HÄLSA E OCH CHRISSE OM HAN ÄR KVAR! :))

2010-03-01 @ 00:40:27
URL: http://kullmarsplace.blogg.se/
Postat av: naddiz

ja vi kan göra ett litet joggingförsök om du vill, men du kommer moh inte få så mycket träning om du ska springa i min takt :D

2010-03-01 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0