Tillökning i familjen!

Vi skulle bara inom en djuraffär för att titta på marsvin, inte köpa!
Nu är vi stolta ägare (föräldrar) till två små söta damer.
Grynet och Curry tror vi att de ska heta.
De är så små! Man kan hålla en i varje handflata!
Myspys! Ska bli kul när de kommer, planen är att vi ska hämta dem på måndag, efter Berlintrippen
med Stockholm Mean Machines!
På tal om SMM så verkar det som att jag botat Toms elaka benhinnor! Tre behandlingar med akupunktur och han är besvärsfri! Det är så jävla coolt att det funkar! Utan tvekan en större vinst för mig än vad det är för honom som haft ont i över ett år! :D
Ciaobanan!

Kommentarer
Postat av: Kullmar

NEJJJJJ VAD SÖTA! Jag dog. Haha!



Och det tog 2 timmar att springa de där 2 milen! Får hoppas på en kanske liite bättre tid på själva loppet! Men jag är supernöjd med det jag åstadkommit hittills :D

2010-05-13 @ 14:04:33
URL: http://kullmarsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0