Pepparkaksskepp och glöggmys

Igår var vi hos Ola och Soffi, killarna bakade pepparkaksskepp som heter HMS Ginger. Erik är stolt över ritningarna som han gjort! Observera att galjonsfiguren har finfina tuttar, även detta Eriks verk.
Jag kom sent eftersom jag jobbade på Lidingös största event! Amerikansk fotboll mellan Gånsätra och Hersby gymnasium! (gånsätra vann både tjej- och killmatchen)

En parantes: 9 månader igår 12/12!!!

Här är en bild på skeppet!


Idag var vi på glöggmys hos Gustaf och Ylva!
Som vanligt en stor succé!

Nu är jag superdupertrött och måste sova.

5 dagars praktik kvar
På fredag har jag värsta tentan någonsin - en patient, två människor som tittar på och antecknar och betygsätter allt!
8 dagar tills vi flyttar till vår nya lägenhet (adressändrade idag)

Sist men inte minst... Jag är mer kär än någonsin i min älskade kille, vet inte varför eller så, men det känns bra i magen <3

Pussåkramågodnatt

Kommentarer
Postat av: naddiz

du grejar dt på fredag, de vet jag!! kram!

2009-12-14 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0