Mamma Mia!

Ja, här sitter jag nu i min ensamhet och kollar på världens bästa film: Gissa vilken!!!
Rätt!
Mamma Mia the Movie!!
mamma_mia.jpg


Erik jobbar och vad gör jag, sitter hemma i lägenheten och plockar lite, kollar film, lyssnar på musik, tvättar och viker tvätten vi tvättade i fredags... Eriks 5 stora maskiner med HANS tvätt, ja just den håller jag på att vika nu... Nej snart ska jag baske mig ut i solen och läsa en bra bok!
Sen hoppas jag att jag kan umgås med någon när han tränar ikväll för det är tråkigt att vara ensam hemma hela tiden! :(

Åh, en sak till innan jag beger mig ut i solen!
Mitt knä blev bra igen på några dagar, jätteskönt! Så igår var jag ute och sprang 5 km, cyklade 6 km och tränade MAQ på Zinken på kvällen :D En utomordentligt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar va bra jobbat!!! ja skulle börja testa lite korpengympa den här veckan eftersom de e gratis, men nu e ja förkyld, hoppas ja hinner bli frisk innan veckan e slut :)

2009-08-25 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0